Aliza علیزا
Aliza علیزا-وبلاگ شخصی خودم البته متعلق به همه دوستان عزیز بازدیدکننده

 عکس   طعنه جالب بهزاد فراهانی به گلشیفته در برنامه تلویزیونی!

برگرفته از انتخاب: بهزاد فراهانی در برنامه ای که به مناسبت جشنواره کیش برگزار می شد، با ذکر خاطره ای خاص، ظاهراً طعنه ای نثار دخترش گلشیفته، کرده است!

وی در این برنامه در پاسخ به سئوال مجری که از او خواست خاطره ای را مطرح کند ، بدون دلیل خاصی به خاطره مشترکش با مرحوم فتحی بازیگر نقش عمرعاص در سریال امام علی (ع) اشاره کرد. وی گفت : ما در یکی از مناطق جنوبی کار فیلم برداری را انجام می دادیم و شبها برای استراحت به هتلی در بندر عباس می رفتیم . یک دکه کوچک در مسیر بود که گاهی آنجا می ایستادیم و خرید می کردیم .

یک روز که آنجا بودیم ، دختری جوان به انجا آمد و توهین های بدی را نثار پیر مردی که صاحب دکه بود کرد و رفت . فتحی از او پرسید : چرا جوابش را ندادی ؟ پیر مرد مکثی کرد و سرش را پایین انداخت و گفت : او دخترم بود ! برای همین پاسخی به او ندادم!

برخی بیان این خاطره از سوی بهزاد فراهانی را پاسخی تلویحی به افرادی می دانند که همواره از این بازیگر برجسته در مورد واکنشش به اقدامات غیراخلاقی دخترش ، سئوال می کنند. بهزاد فراهانی پیش از این در گفت و گویی در مورد اقدامات گلشیفته گفته بود: مسائل دخترم به من ارتباطی ندارد، این همه بدبخت در دنیا هست، بند کردید به دختر من!



           

 عکس   مقایسه تفاوت های احسان علیخانی با علی ضیاء! (خواندنی)

گردآوری فان خونه: شکل و شمایل «ماه عسل» امسال تغییر کرد و همین تغییر ناگهانی، بحث های دنباله داری به راه انداخت!

جای علیخانی چقدر خالی است؟ علی ضیاء از پس اجرا برآمده؟

* احسان علیخانی

کشف نیست! بلکه اینها ویژگی های طبقه بندی شده و منحصر به فرد مجری است که در همه این سال ها به خوبی می شناسیمش و رفتارهایش را حدس می زنیم. کافی است فقط به ذهن نظم داد و برنامه های شاخصش را مرور کرد. نتیجه می شود اینها:

چالش با مهمان

علیخانی به عنوان مجری تاک شو، متوجه هست چه توقعاتی از او می رود. می داند که قرار نیست به عنوان یک عضو تزئینی حضور داشته باشد و صرفا مجالی بسازد برای اینکه مهمان برنامه حرف هایش را بزند. قرار است برنامه اش دیدنی و جذاب باشد نه تریبونی برای بیان افاضات.

پس مهمان را به چالش می کشد؛ دقیقا چیزی که بیننده در دلش می خواهد. میان حرفش می پرد، نمی گذارد پنج دقیقه کامل او صحنه را در دست بگیرد. حتی گاهی خودش بیشتر از مهمان حرف می زند و از اجرای مونولوگ یکی دو دقیقه ای هم ابایی ندارد. او با مطرح کردن سوال های پی در پی سعی می کند مهمانش را – که عموما از حضور دوربین معذبند، یا برعکس به دلیل آگاهی از حضور دوربین و عادت به کلیشه ها، رسمی و جدی و خشک حرف می زنند – وادار به شکستن چهره نمایشی کند و با مطرح کردن سوالات غیرمنتظره، برای لحظاتی «خودِ واقعی» او را به بیننده نشان دهد.

تجربه بیشتر

.

.

.



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, :: 12:51
Aliza علیزا

 عکس   تازه ترین یادداشت احسان علیخانی در رابطه با ماه عسل!

کافه سینما در گزارشی نوشت: روز گذشته یادداشتی به نقل از احسان علیخانی؛ میزبان برنامه پربیننده ماه عسل در فضای مجازی و از جمله در کافه سینما منتشر شد!

علیخانی در گفتگو با کافه سینما، این نوشته ها و گفته هایی از این دست را تکذیب کرد. او گفت تا پایان ماه رمضان و اتمام برنامه امسال، هیچ واکنشی نسبت به آن از سوی من ابراز نخواهد شد تا دوستان به کارشان ادامه دهند.

او همچنین به گفت که هیچ پیج و گروه ای در هیچ بخش از فضای مجازی و شبکه اجتماعی ندارد و آن چه در این ماه از او نقل شود، گفته های او نخواهد بود.

ماه عسل که توسط علیخانی و مهمان های جذاب اش در ماه های اخیر به یکی از پرطرفدارترین برنامه های تلویزیون تبدیل شده بود؛ این روزها با تهیه کنندگان و مجری جدید روی آنتن می رود.



           
چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, :: 12:48
Aliza علیزا

 

 
لندن 2012 ؛ آوردگاهی که دنیا زنان را ستود+تصاویر

 

بازی های المپیک همواره یادآور پیام "صلح" برای ملت های جهان بوده است، اما المپیک لندن با داشتن یک ویژگی از تمام ادوار پیشین خود متمایز می شود. ویژگی ای که پیام این المپیک را به آرمانی فراتر از صلح ارتقا داده و حالا همه ملت های جهان در لندن، در کنار صلح آرمانی به نام "برابری" را نیز به تماشا می نشینند.



ادامه مطلب ...


           

 

 
اکبرعبدی با لباس‌زنانه درخیابان‌های‌تهران+عکس

 

سینما و تئاتر - ايران نيوز24:با چادر نماز مادرم و با لباس و گریم زنانه به خیابان رفتم. سوار تاکسی شدم تا به نماز جمعه بروم. راننده تاکسی به من گفت مادر، وقت نماز جمعه گذشته. هیچ‌کس من را نشناخت، حتی حدس هم نزدند که من مرد هستم!

به گزارش  ايران نيوز24،«‌اکبر عبدی» بازیگر طناز سینمای ایران خاطره‌ای از چگونگی حضور در فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» به کارگردانی رضا عطاران را به شرح زیر نقل کرد:



ادامه مطلب ...


           

ازدواج امین زندگانی با خانم بازیگر مشهور «قهوه تلخ»

۱۳۹۱ سه شنبه ۲۴ مرداد



خانم فخرالتاج ملکه دربار همایونی این روزها بسیار پرمشغله است و بعد از سه سال بازی در مجموعه «قهوه تلخ» نه تنها به استراحت فکر نمی کند بلکه این شب ها مشغول بازی در نمایش «33 درصد نیل سایمون» است و روزها هم به تمرین نمایش «بازرس هاند واقعی» به کارگردانی برادرش بورژین عبدالرزاقی می پردازد.



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, :: 1:52
Aliza علیزا

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ وبلاگ شخصی خودمه میتونید ازش استفاده کنید در گروه +18 من هم حتما حتما عضو شوید ممنون علیزا Aliza
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علیزا aliza و آدرس aliza.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 323
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 352
بازدید ماه : 349
بازدید کل : 171628
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1